(for Dutch, see below / voor Nederlands, zie onderaan)
Terms
Company: IFS Gelderland
KvK: 92229255
Location: Zevenaar (Netherlands)
Definitions
In these general terms and conditions, the following terms are defined as:
- IFS Gelderland: the provider and the owner of these general terms and conditions;
- Sessions: sessions provided by IFS Gelderland;
- Offering: the services provided by IFS Gelderland as listed on the website, including but not limited to further conversations and sessions;
- Customer: a natural person, participant of sessions and conversations, recipient of digital content, and the counterparty of IFS Gelderland;
- Day: calendar day;
- Website: www.ifsgelderland.nl
Access
- The sessions take place online. This can be arranged via, for example, Teams, Signal, or WhatsApp.
- Due to technical issues or maintenance, the customer may temporarily lose access to the website. Efforts will be made to resolve this as quickly as possible.
Liability
- Although the sessions are conducted with the utmost care, IFS Gelderland is not liable for what the customer does or does not do and any (indirect) damage that may arise from this. Consultation with a general practitioner is recommended.
Payment
- IFS Gelderland will send an invoice via email for the sessions, at the latest on the 15th day of the month following the month of delivery.
- Payment for further sessions is made via bank transfer by the customer. The rate will be communicated via email if it is not listed on the website (email will be considered the binding reference).
- The customer agrees to this rate when one or more sessions are scheduled as a result.
Cancellation, and Suspension
- IFS Gelderland may suspend sessions. If the suspension lasts longer than three months, either IFS Gelderland or the customer may terminate the agreement. Neither party will owe compensation in such a case.
- For sessions: if the customer cancels a scheduled session within 24 hours before the start, 50% of the hourly rate will be invoiced.
Right of Withdrawal
- The right of withdrawal does not apply.
Complaints and Disputes
- Dutch law applies to this agreement.
- Complaints can be reported to IFS Gelderland within seven days after the complaint arises. This can be done via the contact form on the website. IFS Gelderland will respond to the complaint within fourteen days and resolve it immediately if possible.
- The customer also has the right to submit a complaint to a disputes committee.
- The customer may also consider submitting the complaint to the competent court of their place of residence.
These general terms and conditions apply from February 1, 2025.
Algemene voorwaarden
Bedrijf: IFS Gelderland
KvK: 92229255
Vestigingsplaats: Zevenaar (Nederland)
Definities
In deze algemene voorwaarden wordt verstaan onder:
- IFS Gelderland: de aanbieder en de eigenaar van deze algemene voorwaarden;
- Sessies: sessies en gesprekken die door IFS Gelderland geleverd worden;
- Aanbod: de diensten die door IFS Gelderland worden geleverd zoals te lezen op de website; waaronder o.a. verdere gesprekken en sessies.
- Klant: natuurlijk persoon, deelnemer van verdere gesprekken, ontvanger van de digitale inhoud, wederpartij van IFS Gelderland;
- Dag: kalenderdag;
- Website: www.ifsgelderland.nl
Toegang
- De sessies/gesprekken vinden plaats online. Dit kan in overleg met bv. Teams, Signal of WhatsApp.
- Door werkzaamheden of technisch problemen of onderhoud, heeft de klant soms mogelijk tijdelijk geen toegang tot de website. Het streven is om dit zo snel mogelijk op te lossen.
Aansprakelijkheid
- Ondanks dat de gesprekken met de grootste zorg worden gevoerd, is IFS Gelderland is niet aansprakelijk voor wat de klant wel of niet doet met het aanbod en eventuele (in)directe schade die hieruit kan ontstaan. Overleg met een huisarts is aanbevolen.
Betaling
- IFS Gelderland stuurt bij het afnemen van gesprekken per e-mail een factuur, ten laatste op de 15de dag van de maand die volgt op de maand van levering.
- Betaling voor verdere gesprekken vindt plaats via overschrijving door de klant. Het tarief zal via e-mail worden kenbaar gemaakt als dit niet op de website vermeld staat (email is hierbij leidend). De klant gaat akkoord met dit tarief als er hieruit volgend één of meerdere gesprekken worden gepland.
Overmacht, annulatie en opschorten
- In het geval van overmacht mag IFS Gelderland het aanbod opschorten tot een moment na deze overmacht. Wanneer de opschorting langer dan drie maanden duurt mag zowel IFS Gelderland als de klant de overeenkomst ontbinden. Geen van de partijen is in dat geval schadevergoeding verschuldigd.
- Voor verdere gesprekken: als door de klant een gepland gesprek binnen 24 uur voor aanvang geannuleerd wordt, wordt hiervoor 50% van het uurtarief gefactureerd.
Ontbindingsrecht
- Ontbindingsrecht is niet van toepassing.
Klachten en Geschillen
- Op deze overeenkomst is het Nederlands recht van toepassing.
- Klachten kunnen gemeld worden bij IFS Gelderland, binnen zeven dagen nadat de klacht is ontstaan. Dat kan via het contactformulier van de website. IFS Gelderland zal binnen veertien dagen reageren op de klacht en waar mogelijk meteen oplossen.
- De klant heeft ook het recht een klacht in te dienen bij een geschillencommissie.
- De klant kan ook overwegen de klacht voor te leggen aan de bevoegde rechter van de woonplaats die van toepassing is.
Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing vanaf 1 februari 2025